Lakiery hybrydowe z Aliexpress



Co to alieexpress? Jest to chiński serwis internetowy gdzie znajdziemy naprawdę wszystko. Większość rzeczy zawsze jest w mega promocji jednak musimy jednak  uważać, bo może być to złudne i identyczną rzeczy dostaniemy za mniejsze pieniądze na allegro  czy nawet gdzieś na miejscu w sklepie- także trzeba być też czujnym. Ja z tej typu strony zamawiam raczej rzeczy, na których się raczej nie powinnam zawieźć (czyli bardziej jakieś pierdołki) na jakieś elektroniczne droższe rzeczy szkoda mi pieniędzy licząc się właśnie, z tym że być może przyszedłby mi mega bubel.
Uprzedzona też jestem do ubrań z takich stron- raz mnie pokusiło zamówić, ale to z wish sukienkę oraz bikini. Sukienka miała podane niby wymiary -według wymiarów powinnam wziąć S, ale wzięłam w razie co rozmiar M, bikini nie miało podanych wymiarów więc moja myśl była taka (wezmę jak największy rozmiar, bo oni tam produkują rzeczy chyba na te chineczki a one to są malutkie, drobne i rozmiar S, to nawet bym pewnie na nogę nie wciągnęła haha) -paczka przyszła.. sukienka była taka krótka, że na mnie raczej to była bluzka na ramiączkach.. a bikini w rozmiarze XL to majtki były  jak dla dziecka 5letniego.. Więc co do tego ostrzegam i też nie wiadomo jak np. z materiałami -żeby nie było zdziwienia, że na zdj. wielkie wow a przyjdzie nam szmatka nienadająca się nawet do wycierania podłóg..

Ale dzisiejszym tematem są lakiery hybrydowe firmy ROSALIND także przejdźmy do recenzji.

Czas oczekiwania: Na paczki z AliExpress się bardzo długo czeka czasem do miesiąca a czasem i do dwóch. 
Ja na aktualną paczuche, czyli lakiery hybrydowe czekałam ponad 2 miesiące, ale było warto. 
Długo się czeka, ale cena za lakiery hybrydowe jest super, a jakościowo trzymają klasę standardowych lakierów - można je porównać z lakierami silcare Flexy o których pisałam w jednym z postów.

Kolory: Lakiery mają bardzo ładną barwę, seria Rosalind ma duży wybór kolorów. 
Wiadomo kolorki różnią się trochę niż na zdjęciu, ale i tak są świetne. Moim zakupem zostały kolory numer 14, 22, 31, 35.




Cena: Ja akurat zamówiłam je w cenie 3,34 zł za sztukę.

Lakiery mają  pojemność (7ml)- w sumie tyle co Semilac, czy minimalnie mniej niż Neonail, a jedyne czym się różnią od Rosalind to wyrobioną marką i ceną..
Jeżeli chodzi o krycie to 2razy wystarczająco pokryje nam bez problemu bez żadnych smug. Lakiery przed użyciem należy dobrze wstrząsnąć, aby pigmentacja się połączyła - inaczej lakier będzie dość gęsty i będzie się nam na paznokciu rozwarstwiał i ściągał ku środkowi paznokcia a brzegi będą przezroczyste.

Wytrzymałość: Jeśli manicure jest wykonany prawidłowo to do 2 tygodni bez problemu trzymają pazurki.

Podsumowanie:

Bardzo pozytywnie oceniam lakiery Rosalind. Jakościowo bardzo fajne lakiery i pod względem krycia i wytrzymałości. Cena przyjemna dla oka. Jedynym minusem to jest długi czas oczekiwania z aliexpress.

linki do aukcji:  Klik
polecam bloczki polerskie: klik







Do swojego manicure użyłam kolory z Rosalind 14 i 35,
 Neonail Perfect Milk + pyłek Arielle










                                                                Pozdrawiam,




1 comment:

Copyright © 2016 blog by nikoliness , Blogger