olejek z awokado-RECENZJA







Olej z owoców awokado firmy Venus Nature możecie znaleźć w drogeriach Rossmann.Są to produkty polskiej marki. Produkty nie zawierają SLS, SLES, alergenów, ekstraktów i barwników syntetycznych, olei mineralnych.
Cena olejku to 12,99zł.
Produkt jest z naturalnych składników i nie jest testowany na zwierzętach co mnie bardzo cieszy. Jednak okazało się, że jest on rafinowany i stracił u mnie za to punkt..


Opakowanie


Brązowy kartonik, wytłoczone koło z napisem w środku "Nature" w złotym kolorze- jestem zauroczona głupim kartonikiem. Nie mam zamiaru go wyrzucać haha. Na kartoniku, jak i na buteleczce znajdziemy te same informacje oskładzie, na co możemy stosować olejek i jego efekt. A najbardziej podoba mi się, że są podane przepisy na: peeling, maskę na twarz i ciało.Olejek jest wyposażony w kroplomierz.






Zapach i kolor


Kolor olejku jest przezroczysty, a zapach niewyczuwalny.


 Nakładanie i konsystencja


Konsystencja jest płynna. Dobrze się rozprowadza na skórze czy włosach.
Olejek jest wyposażony w kroplomierz,ale nie sprawia żadnej trudności w nakładaniu.




Działanie


  • Wzmacnia barierę ochronną skóry.
  • Zwiększa elastyczność.
  • Odżywia i likwiduje uczucie szorstkości.

 Efekt

Fajnie nawilża skóre i włosy.

Pojemność


50ml



Podsumowanie

No cóż, produkt moim zdaniem w miarę spełnił swoje funkcję, jednak za tą cenę znajdziemy coś lepszego.. Z tego, co wyczytałam podobno wcale ich produkty nie są wcale takie dobre a olejki są rafinowane-co idzie za tym? Tracą swoje najlepsze właściwości...

Zalety:

•dobrze sprawdza się na włosach.
miarę przystępna cena
fajnie sprawdzą się na twarz w nocy

Wady: 

bardzo duży minus, że jest RAFINOWANY




A wy używacie  kosmetyków Venus? Jakie są wasze opinie? ☺️

Poprzedni wpis znajdziecie tu: 'klik'


20 comments:

  1. Ciekawy produkt, na pewno wypróbuję

    ReplyDelete
  2. dużo ciekawych pomysłów tutaj!

    ReplyDelete
  3. Ciekawa recenzja. Bardzo podoba mi się ten tekst.

    ReplyDelete
  4. Ten wpis jest bardzo interesujący

    ReplyDelete
  5. Ten wpis jest bardzo interesujący

    ReplyDelete
  6. Sama bardzo lubię stosować tego rodzaju olejki. Super recenzja.

    ReplyDelete
  7. Przyznam szczerze że ten produkt bardzo ciekawie się zapowiada. Zaciekawił mnie.

    ReplyDelete
  8. Taka recenzja jest bardzo przydatna. Super wpis.

    ReplyDelete
  9. Sama bardzo lubię stosować olejki.

    ReplyDelete
  10. Kompozycja zawarta w składzie sugeruje bardzo przyjemne połączenie.

    ReplyDelete
  11. Podoba mi się ta recenzja. Ciekawy produkt godny uwagi.

    ReplyDelete
  12. Ta recenzja jest bardzo wartościowa.

    ReplyDelete

Copyright © 2016 blog by nikoliness , Blogger