Vena Lisa lakiery hybrydowe z aliexpress


Długo już posiadam i już dawno przetestowałam sobie te hybrydow lakiery, ale dopiero zebrałam się do napisania postu na ich temat. Miałam możliwość przetestowania lakiery hybrydowe marki Vena lisa dostępne na AliexpressCeny są różne zależy jak się akurat trafi czy na promocję czy jakiego sprzedawcę. Ja swoje zakupiłam za 13,97zł/szt. a przesyłka darmowa.

W swojej kolekcji posiadam sześć kolorów  nr.: 916, 917, 920 i 921. Lakiery nosiłam przede wszystkim na naturalnej płytce.



Jeśli jesteście ciekawi, jak wypadł test, zapraszam do dalszej części wpisu.




Opakowanie

Lakiery są w szklanych buteleczkach w kolorach takich jak ich odcień. Gramatura to aż 7,5ml





Kolorówka i krycie

Gama kolorów naprawdę bogata.. Najróżniejsze odcienie i barwy. Wybór naprawdę super, ja nie mogłam się zdecydować, które sobie wybrać, żeby przetestować. Niestety musimy uważać, bo jak wiadomo każda z nas ma inny odcień ustawiony w monitorze, pod innym kontem patrzymy więc ten kolor nigdy nie będzie w rzeczywistości taki sam.
Kolory w realu są prześliczne, a ich krycie jest doskonałe. Po nałożeniu drugiej warstwy mamy paznokieć gotowy do pokrycia go topem. 


Aplikacja

Pędzelek jest z rodzaju tych szerszych i jest bardzo elastyczny. Wygina się przy delikatnym nacisku, co sprawia, że malowanie nim nie sprawia problemu. Równomiernie się rozkłada i dobrze prowadzi, co ułatwia aplikację lakieru.

Trwałość

Chyba jeden z najważniejszych rzeczy dotychczas wymienionych. Jeżeli chodzi o trwałość niczym się nie różni od znanych marek. Manicure jeżeli jest dobrze wykonany to będzie trzymał aż do kolejnego malowania. 

Podsumowanie:

Moim zdaniem jak za tą cenę są naprawdę świetne lakiery i wybór w kolorach bardzo duży. Ja na pewno poszerzę swój asortyment :)




A wy znacie markę? Jaka jest wasza opinia? :)



                                                          Pozdrawiam,


9 comments:

  1. Muszę przetestować tę markę - wcześniej kupiłam lakiery na Aliexpress i były kiepskie. Na razie głównie używam Provocatera - w sumie teraz te 7 ml są niewiele droższe niż lakiery z Ali, a jakość sprawdzona ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A jakie miałaś z Ali? Tak, podobno lakiery Provocater są dobrej jakości, prawda?

      Delete
    2. Miałam z Ali I'm Gel termiczny, kiepskie krycie i słabo się utwardzał. Nałożyłam 5 warstw, krycia dalej prawie brak, więc się poddałam i całość zdjęłam.

      Delete
    3. To nie ciekawie. Te są godne polecenia. Także możesz wypróbować. Mogę również polecić lakiery z Ali rosalind. :)

      Delete
  2. Nie chcesz przetestować czegoś z https://congee.pl/pol_m_STROJE-i-DODATKI_DODATKI_MAKEUP-MAKIJAZ-I-CHARAKTERYZACJA-8407.html ?? Szykuje się na zakup w maju do przedszkola sprayów do włosów ale nie mogę znaleźć opinii o takich produktach

    ReplyDelete
  3. Nie znam tych lakierów zawsze staram się ufać sprawdzonym markom.

    ReplyDelete
  4. Ten wpis jest bardzo interesujący

    ReplyDelete
  5. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    ReplyDelete

Copyright © 2016 blog by nikoliness , Blogger