ZASADY KORZYSTANIA Z
| ||||
„Faberlic dla wszystkich! Prezenty za rejestracje!”
W każdym okresie katalogowym jest oferowany prezent za rejestrację i za każdym razem jest to coś innego. Niekiedy prezenty również mogą otrzymać stali konsultanci za np. zrobienie zamówienia za jakąś kwotę.
Punkty
Przy zamówieniu każdy produkt ma narzucony jakiś punkt np. powiedzmy, że zamawiamy szampon i ma on 0,74pkt, jakaś tam szminka 7,74pkt, proszek 5,03pkt.
Te punkty się sumują i lądują w naszej wirtualnej skarbonce, po czym możemy je wymieniać na produkty, które są uporządkowane w grupach punktowych od 5 do 665 pkt. Możemy odrazu przy kolejnym zamówieniu je wymienić bądź zbierać sobie na coś, co możemy wymienić za większą ilość punktów.
Zarabianie przez dodawanie
A mianowicie chodzi o dodawanie/rejestrowanie nowych konsultantów.
Możemy zarejestrować nowego konsultanta osobiście bądź on sam się rejestruje i za pomocą wpisania naszego numeru automatycznie jest pod naszą opieką. My służymy nowemu konsultantowi pomocą w każdej sytuacji. Zapraszam tu są dokładnie wszystkie informacje i plan marketingowy
Już raz napisałam post o Faberlic jednak muszę poświęcić kolejny wpis, ponieważ wprowadzili pewne zmiany, a chcę, żebyście były na bieżąco i pragnę was zachęcić do rejestracji.
A jak zdobyć klientów?
Popytaj osoby z rodziny, znajomych, możesz komuś skombinować prezent, przy czym promujesz swój biznes. Pytać najbliższych, a później oni być może polecą was dalej. Nie musimy też się w to wgłębiać, możemy składać zamówienia dla samej siebie. :)
Jakieś pytania to śmiało piszcie w komentarzach
Oczywiście zapraszam pod swoje skrzydła :)
Mój numer konsultanta to 711144191
Link do rejestracji dla nowego konsultanta
|
This comment has been removed by the author.
ReplyDeleteZ tego co ja się orientuję to często jest tak, że konsultantki mają jakieś specjalne zniżki w programach. U mnie w firmie tzn. w sklepie również jest dostępny program lojalnościowy https://zencard.pl/ który poniekąd jest zdecydowanie najlepszą opcją aby wynagrodzić moich klientów.
ReplyDeleteTu nie ma specjalnych zniżek. Są punkty naliczane za każdy kupiony produkt. W zależności jaki produktu różne są punktację. Punkty można później wymienić na dany produkt np. Za 35pkt można wybrać jakąś szminkę. Jest naliczany cash back, który jest umieszczany w naszym portfelu faberlic i przy kolejnym zamówieniu jest wykorzystywany. :)
DeleteProgramy lojalnościowe powinny być dziś jednym z najważniejszych działań prowadzonych przez firmę. To one pozwalają w ciekawy sposób wyróżnić naszą ofertę na tle konkurencji i finalnie zachęcić klienta, by został z nami na dłużej. Są też bardzo atrakcyjne dla klienta – co zostało opisane na stronie https://www.motivationdirect.pl/wpisy-na-blogu/co-motywuje-twoich-klientow-jak-zachecic-ich-do-aktywnego-uczestnictwa--w-programie-lojalnosciowym,853 – bo pozwalają uzyskać dodatkowe korzyści jak i spełnić pragnienia i oczekiwania.
ReplyDelete