Kremy do skóry atopowej



Kremy do skóry atopowej (AZS)


Przyszedł czerwiec, przyszły upały i pokazało się azs..

Przez dłuższy czas moje objawy raczej się nie pokazywały aż do teraz. Przyszło ciepło i pojawiły się swędzące plamy w zgięciach łokci i kolan. Najlepiej byłoby zażyć tabletkę, użyć maści zapisanej od dermatologa. Niestety tabletek już nie mam, maść sterydowa na wykończeniu, a poza tym tylko mogłabym na noc nią się smarować, ponieważ maści na sterydy nie należy wystawiać na słońce. Więc co zrobić w ciągu dnia, gdy nie możemy takiej maści zastosować? Oczywiście najlepiej udać się do specjalisty, ale często jest tak, że zanim pójdziemy to będziemy się z tym męczyć i może stan skóry się pogorszyć.

Przy okazji, gdy byłam w aptece Pani farmaceutka dała mi dwie próbeczki kremów, by sobie zobaczyć czy może któryś z nich pomoże.
A mianowicie kremy marki CeraVe oraz La roche-posay. Próbki bardzo fajne myślałam, że dam mi w takich saszetkach te kremiki a one fajne w tubkach o pojemności jeden 5ml drugi 15ml.

Zacznę od tego mniejszego od CeraVe. Krem jest bardzo łagodny o świetnej konsystencji. Lekki szybko się wchłania w skórę. Ja go wykorzystam do pielęgnacji twarzy, ponieważ takie lekkie konsystencje lubię używać do tej partii  ciała.





Drugi krem od La roche-posay ma nieco inną konsystencję jest troszeczkę jakby tłusty, jednak i tak o lekkiej konsystencji i również szybko się wchłania. Nie pozostawia lepkiej warstwy. Ten krem złagodził mi objawy już po pierwszym użyciu, zobaczymy czy podtrzyma działanie i czy może zlikwiduje objawy.
-Jestem już po prawie tygodniu stosowania, objawy ustąpiły więc jestem zadowolona. :)






Krem Avene

Stosuję go na co dzień. Kupiłam go do stosowania na twarz. Jego konsystencja jest troszkę ciężka i tłusta. Daję na twarz cienką warstwę kremu by nie stworzyła się maska, która ciężko i długo by się wchłaniała. Krem ma bardzo dobre opinie, nie uczula (bo niektóre potrafią). 
Krem jest w tubce i ma fajny dozownik/pompekę, która ułatwia wydostanie się kremu.
Krem zakupiłam na allegro za 64zł/200ml.






Zapraszam również do postu gdzie opisuję co to jest azs, jakimi produktami  pielęgnuje swoją skórę z azs i problemami trądzikowymi.


A Wy macie jakieś sprawdzone kremy na złagodzenie azs lub bardzo suchą skórę? :)






3 comments:

  1. Ja się bardzo zraziłam do LRP po tym jak przeczytałam skład żelu do mycia. Zawiera SLS tak bardzo niepotrzebny przy atopowej skórze :( szkoda, bo produkty są dość drogie a po dłuższym używaniu nie przynoszą ulgi skórze. Dość długo (ok. 2-3 lata) regularnie stosowałam produkty właśnie La Roche Possay do atopowej skóry i po tym czasie moja skóra już tak fajnie nie reagowała na te kosmetyki wręcz miałam wrażenie że jej stan się pogarsza. Aktualnie odstawiłam wszystkie produkty z napisem "dla skóry atopowej" i od tamtej pory tylko raz byłam u dermatologa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O dobrze, że "mówisz".. Szkoda, że Cię zawiodły. Może skóra się za bardzo przyzwyczaiła do tych samych produktów? Ja staram się zmieniać i szukam nowych fajnych i godnych polecenia produktów. Ja już dawno temu byłam u dermatologa, sama sobie jakoś z tym radzę na szczęście moje azs nie jest tak poważne. Większy problem mam z trądzikiem na twarzy.. Ale używanie szarego mydła działa bardzo dobrze na stan mojej skóry. :)

      Delete
  2. Ja na szczęście nie mam takich problemów ze skórą, jednak myślę, że jest to ciekawa propozycja dla osób z takim kłopotem :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    ReplyDelete

Copyright © 2016 blog by nikoliness , Blogger