Podkład od Annabelle Minerals czy warto kupić?

Opis produktu:

Podkłady od Annabelle Minerals są to podkłady, naturalne podkłady, którymi możemy wykonać ładny, świeży, lekki i efektowny makijaż. Ich największą zaletą są proste, naturalne składy, bez parabenów, konserwantów i sztucznych barwników.
Podkład jest bardzo wskazany do skóry z trądzikiem. Podkład pomaga w walce z drobnymi wypryskami, ponieważ zawiera antybakteryjny tlenek cynku oraz zapewniający doskonałe krycie dwutlenek tytanu, który dodatkowo chroni skórę przed promieniowaniem słonecznym UVA/UVB na poziomie 15 SPF.  

Podkłady Annabelle Minerals wyróżnia dobra jakość, przystępna cena oraz duży wybór w gamie kolorystycznej.. Wszystkie podkłady dostępne są w czterech gamach kolorystycznych o różnych poziomach jasności.W sklepie internetowym pod adresem www.eshopannabelle.com znajdziemy aż 66 dostępnych rodzajów podkładów.  

Firma Annabelle Minerals również wymyśliła świetne rozwiązanie dla osób, które jeszcze nie znają swojego idealnego odcieniu zestaw próbek. Zestaw zawiera 16 próbek podkładów np.: Kryjących, matujących lub rozświetlających. Każdy pojemniczek ma pojemność 0,4g. Cena zestawu 39,90zł.




                                        


Moja opinia: 

Ja jestem bardzo zadowolona, nie mogę powiedzieć złego słowa na temat tych podkładów. Ja za pierwszym razem trafiłam z odcieniami. Zakupiłam dwa odcienie Golden Fairest i Golden Fair. Jeden ciemniejszy służy mi latem, gdy skóra jest opalona, a drugi w sezonie zimowym. 
Mam skórę bardzo problematyczną trądzik, pojawia się azs, gdy nakładałam podkłady mimo zrobionego wcześniej peelingu skóra i tak się łuszczyła, skórki odstawały.. W przypadku gdy odkryłam podkłady Annabelle Minerals i użyłam po raz pierwszy byłam w szoku.. I ani razu jeszcze mnie nie zawiódł. 
Są to podkłady naturalne więc ich trwałość też jest krótsza. Jednak ostatnio byłam na weselu, bawiłam się do białego rana, makijaż wykonany jednym z podkładów, nałożona troszkę grubsza warstwa, aby krycie było lepsze.. Wow.. Jestem mega zaskoczona.. Ani razu nie poprawiłam makijażu.. Wiadomo gdzie nie gdzie podkładu minimalnie ubyło, ale krycie dalej było, a makijaż wyglądał świetnie.  U mnie podkłady spełniają swoją funkcję celująco! 

Pamiętajcie, że krycie podkładu dużo zależy od naszego pędzla, jakim wykonujemy makijaż. Im krótszy i bardziej zbity tym krycie jest mocniejsze, im dłuższe włosie i bardziej puchate tym krycie jest słabsze. Sama wykonuję aplikację podkładu pędzlem do różu i fanie mi się sprawdza, aplikuje w sam raz podkładu, a jeżeli potrzebuję większego krycia po prostu nakładam jeszcze raz cienką warstwę podkładu. :)


                                         

                                         


Pojemność: 4g
Cena: 39,90zł


Plusy zakupu:

  • naturalny makijaż,
  • lekkość i nie zapychanie porów,
  • dobra jakość i cena,
  • lepsza kondycja skóry,
  • wydajność produktu,
  • duży wybór,









Na ręku widać podkład, ponieważ na ręku skóra też ma inny odcień i go nie roztarłam dobrze, aby pokazać mniej więcej różnice pomiędzy podkładami, jednak ciężko było to uchwycić aparatem. 


A Wy miałyście podkład od Annabelle Minerals? Jak Wam się sprawdzał? Może macie inny podkład mineralny godny polecenia? 






5 comments:

  1. Ładne zdjęcia tych podkładów, fajnie się one prezentują. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję i również pozdrawiam. :)

      Delete
  2. powinnaś też na twarzy pokazać produkty, wtedy byłoby jeszcze ładniej :) sam opis wystarczający i zachęcający do zakupów :) od siebie bardzo polecam pudry mineralne, znacząco wydłużają trwałość podkładu :)

    ReplyDelete
  3. Osobiście korzystam z niego i bardzo go lubię.

    ReplyDelete

Copyright © 2016 blog by nikoliness , Blogger