Produkty do opalania "bezpieczne lato"

Produkty do opalania zakupiłam na promocji 2+2 w Rossmanie. Produkty, które kupiła są o niskiej ochronie ponieważ zależało mi też na szybkim efekcie, ale mój wybór był dopierany tak aby sobie nie zrobić  krzywdy- wiedząc jak reaguje moja skóra na słońce mogłam sobie pozwolić na niższą ochronę. Ale z przedstawionych produktów są również o wyższej ochronie.


DAX SUN - turbo gold, przyspieszacz opalania

Niska ochrona 10SPF. Lekka formuła zawierająca turbo SunTan Booster - aktywator opalania, który w połączeniu ze specjalnie dobranymi składnikami, tj. karmel i olej buriti bogaty w B-karoten, przyspiesza proces powstawania opalenizny. Poprawia koloryt skóry i nadaje jej zdrowy wygląd.






Kolastyna - odżywczy olejek do opalania

Nadaje piękny koloryt opalenizny, chroni przed szkodliwym działaniem promieniowania UV,
utrzymuje nawilżenie skóry. Produkt  może barwić ubranie.





Bielanda Bikini

Średnia ochrona 15SPF.
Produkt do twarzy i włosów.
Zawiera bogatą w witaminy i minerały wodę kokosową o właściwościach intensywnie nawilżających, poprawiających jędrność i elastyczność skóry.
Lekka formuła w mgiełce.
Formuła jest dość tłusta, konsystencja olejku.


                                                           Znalezione obrazy dla zapytania bielenda bikini




Balsam po opalaniu SUN ozon


Przynosi ulgę i nawilża skórę. Zapewnia utrzymanie efektu opalenizny na dłużej. Nadaje miękkość i gładkość skórze. Nie pozostawia klejącej warstwy na skórze, szybko się wchłania. Aplikację produktu należy powtarzać tak często jak wymaga tego nasza opalona skóra.  Pojemność: 200ml. 


                                                   Znalezione obrazy dla zapytania kolastyna po opalaniu sos


Podsumowanie :

Wszystkie produkty ładnie pachną i spełniają moje oczekiwania. Kokosowa mgiełka mnie trochę zawiodła swoją tłustą formułą.  Produkty są w przystępnych cenach wszystkie do 20zł, wydajne i dobrej jakości. :) 




A Wy pamiętacie o ochronie? dbacie o swoją skórę w trakcie opalania? Macie jakieś bezpieczne sposoby, aby przyspieszyć opalanie i uzyskać piękny efekt opalenizny?  A może nie chcecie się opalić - wtedy jak chronicie skórę przed promieniami słonecznymi? :) 



6 comments:

Copyright © 2016 blog by nikoliness , Blogger