prostownica Remington opinia

Prostownica Remington moja opinia



Jestem bardzo zadowolona. Prostownica bardzo szybko się nagrzewa (15 sekund), a po skończonym prostowaniu możemy spakować do filcowego pokrowca i nic się nie dzieje. Nie musimy czekać aż wystygnie, aby schować. Temperaturę możemy sobie same ustawić zakres od 150'-230'.  Budowa prostownicy bez problemu umożliwia nam robienie fal czy loków. Na jednej zewnętrznej stronie prostownicy są specjalne wypukłe krawędzie, na których możemy zawinąć pasmo włosów, aby utworzyć piękne loki. :) 

















A wy jakiej prostownicy używacie? Czy robicie loki prostownicą-jak wam wychodzą? A może lokówka się u Was bardziej sprawdza? 




2 comments:

  1. Bardzo pomocny wpis ponieważ aktualnie szukam nowej prostownicy ;-) Zastanawia mnie ten model choć mam wątpliwości ponieważ zwykle markowe produkty mają sporo zawyżoną cenę a mi nie zależy na tym by płacić za markę. Co sądzisz o prostownicach typowo fryzjerskich jak np. https://fryzjersklep.pl/pol_m_Sprzet-fryzjerski_Sprzet_Prostownice-250.html? Nie uważasz, że mogą mniej kosztować przy takiej samej jakości?

    ReplyDelete
  2. Wygląda bardzo ciekawie. Podoba mi się ten produkt.

    ReplyDelete

Copyright © 2016 blog by nikoliness , Blogger