Chłodzący spray do twarzy Faberlic


Regenerujący spray o działaniu aktywnym







i czołem. Mam dla 

Lodowy spray do twarzy: 
  • błyskawicznie schładza i odświeża skórę, 
  • poprawia tonus, 
  • eliminuje oznaki zmęczenia. 

Spray używać przed nałożeniem kremu na twarz. Można go również stosować na makijaż. Spray ma działanie nawilżające i chłodzące. 

Jak stosować spray:
  • Rozpylaj bezpośrednio na twarz z odległości 25-30cm.
  • Wlej spray do foremek na lód i włóż do zamrażalki. Każdego dnia rano i wieczorem przecieraj kostką twarz i okolice dekoltu.


Moja opinia: 

Gdy użyje sprayu już mam efekt nawilżonej skóry jak bym użyła kremu. Skóra jest miękka, nawilżona i odświeżona. W ciepłe dni fajnie ochładza skórę. Bardzo podoba mi się działanie tego produktu. 
Cena czerwcowa spray'u wynosiła 5,50zł gdy zakupimy jeden z kremów z podanej strony.
Zaś w cena katalogowa w lipcu wynosi 6,90zł. Moim zdaniem warto zakupić ten produkt tym bardziej, że jest w tak okazałej cenie. 






Czy któraś z Was miała okazję go wypróbować? Może macie do polecenia inne mgiełki do twarzy o świetnym działaniu?



                                                pozdrawiam,        

5 comments:

  1. Ładne zdjęcia, fajnie się prezentuje ten spray. Może ja bym sobie coś takiego sprawiła:)

    ReplyDelete
  2. Recenzja zawiera wiele ciekawych i ważnych informacji.

    ReplyDelete
  3. Ta recenzja jest bardzo wartościowa.

    ReplyDelete

Copyright © 2016 blog by nikoliness , Blogger