Dziś trochę o szczotkach, a mianowicie o szczotce przeznaczonej do długich włosów od Beauty oraz Tangle Teezer. Ostatnio moim nowym nabytkiem jest szczotka z Beauty i chciałam o niej trochę powiedzieć, ale uznałam, że porównam ze sobą obie szczotki, które posiadam. Sama zawsze zachwalałam szczotki Tangle Teezer, ale Beauty równie dobrze się sprawdza, nie wiem jednak, czy trochę bardziej nie wyrywa włosów, ale do tego dojdziemy. Obie szczotki możemy nabyć w drogerii Rossmann-Tangle Tezeer 41,99zł obecnie w promocji za 33,59zł, Beauty 31,49zł.

Opis
Szczotka do włosow For Your Beauty Nature – do modelowania długich włosów, to kombinacja naturalnego włosia i zaokrąglonych szpilek z tworzywa sztucznego zapewniająca włosom wypielęgnowany wygląd i jedwabisty połysk. Dodatkowo skóra głowy otrzymuje komfortowy, dobroczynny masaż wspomagający jej ukrwienie. Szczególnie zalecane jest jej stosowanie do długich i gęstych włosów.

Tangle Teezer
Profesjonalna szczotka idealna do każdego rodzaju włosów. Rozczesuje zarówno mokre, jak i suche włosy, bez ich ciągnięcia i szarpania.

Sama zawsze zachwalałam szczotki Tangle Teezer, ale Beauty równie dobrze się sprawdza, nie wiem jednak, czy trochę bardziej nie wyrywa włosów, ale do tego dojdziemy. Może podzielę to na różne podpunkty z czego łatwiej będzie wyciągać wnioski.

Czesanie
Beauty : odżywek nie próbowałam nią wyczesywać. Jeśli chodzi o samo czesanie okej, fajnie, ale bardzo poplątanych włosów nią nie rozczesuje, bo za mocno jednak mnie ciągnie.

tangle : dobrze wczesuje mi się nią odżywki, strasznie poplątane włosy też bez problemu rozczesuje.

Także 1;0 dla Tangle Teezer

Masaż
Beauty: świetnie można wykonać nią delikatny masaż, którym pobudzimy cebulki do wzrostu.

Tangle teezer: Ciężko nią pomalować skórę głowy i trzeba to robić bardzo delikatnie, ponieważ jednak ma mniej przyjemne końcówki, które mogą podrażnić skórę, bardziej drapie niż masuje.

Wynik 1;1

Poręczność
I tu jest raczej Tangle, ponieważ jest mała i dobrze się nią operuje. Przez brak rączki czasem mi ucieka, ale to żaden problem.

Szczotka Beauty jest dość masywna i jakoś mi nią ciężko rozplątywać jakieś kołtuny.

Wynik 2;1 dla Tangle teezer

Czyszczenie

Jeśi chodzi o czyszczenie to zdecydowanie Tangle teezer łatwiej oczyścić z włosów czy zanieczyszczeń.

Wynik 3;1 dla Tangle teezer

Wygląd
Tu mi osobiście bardziej podoba się drewniana szczotka Beauty. Ale to już indywidualna sprawa. 

Wynik 3;2 dla Tangle teezer




Podsumowanie
Jeśli chodzi o bardzo poplątane włosy to mi bardziej odpowiada Tangle teezer-jest mniejsza i bardziej poręczna i być może, że ma mniejszy zasięg czesania to, odczuwam mniejsze ciągnięcie włosów. Szczotka od Beauty fajnie masuje głowę co pobudza nasze cebulki do wzrostu.

Która wybrać? hm Tangle tezeer jest, że mną już bardzo długo i jestem z niej naprawdę zadowoloną jednak szczotka Beauty też mnie zadowala. Jedna i druga spełnia w mojej pielęgnacji, jakąś funkcje.






W komentarzach napiszcie, czy post jest pomocny, czy wszystko przejrzyście widać, jakie macie uwagi i waszą opinie na dany temat :)





2 comments:

  1. Miałam Tangle Teezer, ale dla mnie ta szczotka była tragiczna. Oddałam ją siostrze.

    ReplyDelete
  2. Podoba mi się ta recenzja. Ciekawe produkty godne uwagi.

    ReplyDelete

Copyright © 2016 blog by nikoliness , Blogger