Paleta cieni Rimmel




Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją palety Magnif'Eyes Nude Edition firmy Rimmel nr.001, którą posiadam już około  pół roku-zakupiłam ją sobie w czasie promocji w drogerii Rossmann. Bardzo chciałam zakupić jakąś paletę ponieważ wtedy nie posiadałam żadnej. Wybrałam ją z polecenia siostry mojego chłopaka.





            





Opakowanie
Cienie zamknięte są w plastikowym opakowaniu zamykanym na zatrzask(?), niestety opakowanie nie posiada lusterka. Na spodzie pudełka dołączono naklejkę z instruktażem makijażu oka.












Dostępność i cena
Paletę możemy dostać w drogerii Rossmann za cenę 62,99 złotych/14,16 g. Aktualnie w promocji za 34,69zł.




Jakość cieni, pigmentacja i podsumowanie
Cienie dobrze się sprawdzają w codziennych makijażach zarówno na dzień, jak i na noc. Matowe odcienie - są trochę suche, przez co dość mocno się osypują, ale całkiem dobrze się nimi wykonuje makijaż. Zawiodła mnie trochę pigmentacja-spodziewałam się trochę lepszego efektu, przy blendowaniu kolory tracą nieco na swej intensywności. Cienie dobrze łączą się ze sobą i nie tworzą plam. Cienie urzymują się cały dzień.



A Wy już miałyście paletkę z firmy Rimmel? ☺️
A może macie dla mnie jakieś inne fajne propozycje palet do przetestowania? 

2 comments:

Copyright © 2016 blog by nikoliness , Blogger